Help mee om GroenLinks Meierij en Maashorst
nog meer zichtbaarheid te geven.

M&M gemeenten
Overzicht van de gemeenten aangesloten bij Meierij&Maashorst

Om GroenLinks meer wind in de zeilen te geven, kunnen we alle hulp gebruiken. Dit kan op allerlei manieren. Je kan je bijvoorbeeld aanmelden als vrijwilliger voor de campagne, maar we hebben ook mensen nodig die interesse hebben in de lokale politiek. Wil je meewerken aan een vernieuwend programma waar de idealen van GroenLinks duidelijk zichtbaar worden? Dan kun je meedenken, maar misschien is het kandidaatschap wel iets wat goed bij je past. Natuurlijk volgen we hierbij de waarden en idealen waar de beweging voor staat. GroenLinks landelijk ondersteunt ons dan ook met het uitzetten van de grote lijnen en het bieden van opleidingen aan nieuwe, lokale kandidaten. Wij, als afdeling Meierij en Maashorst, maken een programma dat bij de landelijke regio van Oost-Brabant past.

We zijn natuurlijk al blij met je lidmaatschap. Maar wil je meer doen? Dan ben je natuurlijk van harte welkom! Zoals je hieronder zult zien zijn nog niet alle gemeenten vertegenwoordigd in het bestuur van Meierij en Maashorst, wij streven er na dit wel te realiseren. Wij vragen dan ook je aan te melden vanuit Landerd, Haaren, Meierijstad en Boekel wanneer je verwacht hier tijd voor vrij te kunnen maken en een rol te kunnen spelen binnen dit bestuur.
Wij hebben momenteel een vacature voor een penningmeester die snel ingevuld mag worden.

Per gemeente hebben we een contactpersoon, die je op lokaal niveau kan informeren.

Voor Uden: Ad van Driel 06-16 51 50 20
Voor Boxtel: Joost van der Pluijm 06- 39 76 61 83
Voor Sint Michielgestel: Sam Goossens 06 13 09 57 37
Voor Bernheze: Skip Anker 06 27 28 90 41
Voor de overige gemeentes, secretaris Ad van Driel.